جزئیات شکایت فاطمه رهبر از قاضی‌پور-راهبرد معاصر
پزشکیان: برای حل مشکلات باید با هم وحدت کنیم واکنش هیات عالی نظارت مجمع تشخیص به تعطیلی شنبه‌ها "فتاح" در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدا نمی‌شود وحید حقانیان برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد رهبر انقلاب 14 خرداد در حرم حضرت امام خمینی(ره) سخنرانی می‌کنند پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد قالیباف: رویاهای رژیم صهیونیستی به هم خورد توضیحات طحان‌نظیف درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب، تعطیلات آخر هفته و اعتبارنامه نمایندگان پیکر امیر خلبان «حیدر صفری» تشییع شد اعلام حضور زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری سومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد واکنش قالیباف به دعوت نمایندگان برای نامزدی ریاست جمهوری آملی لاریجانی: حضور پرشور مردم در تشییع شهدای خدمت تلاش‌های دشمنان را نقش بر آب کرد دستورالعمل‌های انتخاباتی به رسانه‌ها ابلاغ شد توضیح لاریجانی درباره استفاده از یک هشتگ شائبه‌برانگیز

جزئیات شکایت فاطمه رهبر از قاضی‌پور

فاطمه رهبر فعال اصولگرا که بر اثر کرونا جان خود را از دست داد در برنامه دستخط گفته بود: توهین آقای قاضی‌پور به خانم‌های نماینده مجلس اشتباه بسیار بزرگی ست؛ ایشان نماینده اصولگرا هستند، باشند ولی نه من شکایتم را پس گرفتم و نه ایشان عذرخواهی کرده است. پرونده هنوز باز است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 16
کد خبر: ۴۳۰۷۵

موضوع شکایت فاطمه رهبر از نادر قاضی پور به اسفند ماه سال ۱۳۹۴ برمیگردد. آن‌زمان مرحوم رهبر رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بود که در واقع آن شکایت هم از سوی فراکسیون زنان مجلس از قاضی پور صورت گرفته بود. شکایتی که به دادستان کل کشور، کمسیون اصل نود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و رئیس مجلس ارسال شد.

 

در پی شکایت زنان مجلس نهم از نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، او در پی جلب رضایت همکاران خود برآمد و سیدمحمود نبویان نماینده تهران و حسن کامران نماینده اصفهان، قاضی‌پور را به حضور نمایندگان زن مجلس بردند.

 

آن زمان قاضی پور برای عذرخواهی نزد نمایندگان هم رفت و گفت که منظورش نمایندگان زن اصولگرای مجالس هفتم، هشتم و نهم نبوده و مخاطبش برخی افراد در حوزه انتخابیه بوده است.

 

 

مرحوم رهبر اما تاکید داشت که مطالب منتشر شده از او به همراه فایل صوتی‌اش کاملاً واضح است و قاضی‌پور باید در همان سطح که سخنانش در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب یافته است، جبران مافات، تکذیب و عذرخواهی کند.

 

منبع: همشهری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده